Fundacion Ferama
Calendario de Marzo
LMX JVSD

Encuesta online
¿Cómo coñeciche-la nosa web?
Pola propia fundacion
A través dunha amizade
Outros
VER RESULTADOS

Password:

DIA INTERNACIONAL DO LIBRO INFANTIL 2019

00/00/0000 |
Ver DIA INTERNACIONAL DO LIBRO INFANTIL 2019 en pdf Imprimir

O día 2 de abril celébrase en todo o mundo desde 1967, o Día Internacional do Libro Infantil coincidindo coa data de nacemento do soado escritor danés Hans Christian Andersen, co ánimo de inspirar amor polos libros e a lectura e para chamar a atención da comunidade internacional sobre a literatura infantil e xuvenil

Como todos os anos, a Organización Española para o Libro Infantil e Xuvenil " OEPLI", xunto a Asociación Galega do libro Infantil e Xuvenil " GALIX" queren celebrar ese día difundindo a mensaxe "Os libros inspiran pausa" e o cartel do ilustrador Kestutis Kasparavicius que preparou a sección de Lituania de IBBY, organizando sesións de contacontos, encontros... ou calquera actividade de promoción da lectura e sobre todo convídanos ao concurso " SElfie Lix 2019".

- Dende Fundación Ferama queremos participar neste proxecto de difusión, co fin de promocionar os bos libros infantís e xuvenís e a lectura entre os máis novos, realizando as seguintes actividades na Axencia de Lectura durante o mes de marzo e abril:

- Difusión entre os usuarios e usuarias da Axencia de Lectura de Fundación Ferama a mensaxe "Os libros inspiran pausa" e o cartel do ilustrador Kestutis Kasparavicius que preparou a sección de Lituania de IBBY.

- Sesións de promoción da lectura.

- Animar aos participantes a que difundan o selfie co hashtag # DiaLIJ2019. Participación no Concurso " SElfie Lix 2019".

- Difusión dos libros que posúe a Axencia de Lectura de Andersen.

Se tes entre 3 anos e 100 anos e estás interesedo en participar nestas actividades podes apuntarche nas instalacións de Fundación Ferama ou chamando por teléfono ao 638 959 688.

© 2013. FUNDACIÓN FERAMA Carretera del Pereiro 33 B. Urbanización Monteblanco 32160 Luintra - Nogueira de Ramuín (Ourense)
tel/fax.: 988 201 106 / correo: info@fundacionferama.org